scandal jean paul gaultier

Scandal Jean Paul Gaultier
Herkese merhaba.Bir umutla aldım bu parfümü ama malasef beklentimi karşılayamadı.çoğu insanın beğenmesine rağmen ilk sıktığımda gelen o ağır kokuyu sevemedim bir türlü .Parfümün bana hissettirdiği şey deterjanla yıkanmışımda  üstümde yumoş kalmış gibi .Belki benim tenime yakışmadığı için beğenmemiş olabilirim.İlk sıktığımda tütsü gibi ağır bir koku geldi burnuma sonraları çiçeksi ve aromatik bir kokuya dönüşse de  yine de beğenedim bir türlü.orta notalarında karamel dokulu çiçek kokuları etrafa yayılıyor .Kokuyu tasarlayan Daphne Bugey 'bu kokuyu cesur özgür ruhlu çok yönlü kadınlar için tasarladım'dese de parfümde bu uyumu yakalayamadım.Alt notalarına gelicek olursam hafif paçuli ve kadifemsi bir kokuyla son buluyor .

Yorumlar

  1. Bu yorumuna katılamıyorum çünkü ilk başta dediğin gibi tütsü kokuyor olsada kaldıkça çiçeksi kokusu benim hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİVENCHY ABSOLUTELY İRRESİSTİBLE

Parfümle İlgili Merak Edilenler