christian dior joy

Christian  Dior Joy
  • Merhaba sevgili okuyucular  Dior'un 19 yıl sonra ilk ve tek kadın parfümü bunca aradan sonra çıkardığı parfüm hakkında çok fazla olumsuz yorum görmeme rağmen benim severek kullandığım EAU de Parfüm
  • Yaz için çok ideal bir koku duyularımı harekete geçiren eğlenceli ve neşeli bir parfüm ilk kokladığımda aşırı derece meyveli ve çiçeksi bulsam da tene uyum sağladıktan sonra o pudramsı kokusunu açığa çıkaran bir kokusu var.
  • Genç bir koku ve Dior'un diğer parfümlerine oranla harikalar yaratmayan bir koku.meyveli bir şekilde açılıp Allure olarak kapanıyor başka parfümleri andırması beni üzdü ama buna rağmen her kokladığımda beni bir sahil kenarına götüren ve yaz güneşinin o sıcak hissiyatını veren bir koku
  • ÜST NOTALAR
  • .BERGAMOT
  • .MANDALİN
  • .YASEMİN
  • KALP NOTALARI:
  • .SICAK VE PUDRAMSI SANDAL AĞACI
  • ALT NOTALARI :
  • .MİSK

  • Her ne kadar diordan beklediğim bir koku olmasada yazın kulanmaktan vazgeçmeyeceğim eğlenceli bir koku  18-25 yaş aralığına hitap eder.

Yorumlar

  1. Bende kullandım çok memnunum bilgileriniz için teşekkürler bende yorumlarınıza katılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yaz için ideal bir parfüm ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİVENCHY ABSOLUTELY İRRESİSTİBLE

scandal jean paul gaultier

Parfümle İlgili Merak Edilenler