narciso rodriguez for her parfüm

Narciso Rodriguez For Her
narciso rodriguez for her ile ilgili görsel sonucu
Farklı kokular denemeyi seven biri olarak imza kokum olması niyetiyle almıştım bu parfümü.Seviyor muyum ?Hemde çookk.Dişiliğin imzası bu parfüm.
Parfümün şişesi opak.Yani içindeki sıvıyı göremiyorsunuz.
Parfüm floral-odunsu misk grubunda.Özellikle misk kokusu hakim ve çok güzel kullanılmış.
Yaz için uygun bir parfüm.Başlarda yaza gidiceğini çok düşünmemiştim.Bana biraz ağır gelmişti.Kokuyu anladıkça öyle olmadığını anladım.Parfüme özellikle misk en başta olmak üzere bal ve gül kokusunu diğer notalara göre daha çok hissediyorsunuz.Oldukça  klas bir koku.Kullanana kendine has bir duruşu olan kadın imajı veriyor.Kendinden emin,özgür ruhlu.Bu parfümü seven çok sever sevmeyen hiç sevmez :)Ortasını bulmak biraz zor.Arkadaşlar parfümün yorumlarına baktığımda araba kokusuna benzetenler olmuş ama kesinlikle alakası yok.Kalabalık ortamda gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Dediğim gibi ağır bir koku değil kimseyi rahatsız etmez diye düşünüyorum.
Daha çok beyaz ten kokusu.Esmerlere çok yakıştıramıyorum açıkçası.
30 yaş ve üstü kadınların kullanması gerektiği söylenmiş.Hayır arkadaşlar.25 yaş üstüne olabilir bence.Biraz kadınsı bir koku olsa da 30 yaş altına yakışmayacağını düşünmüyorum.Sonuçta pudralı zarif bir koku.
Kalıcılığına gelecek olursam bu pembe şişelinin kalıcılığı çok iyi.neredeyse 1 gün boyunca üstümde durduğunu söyleyebilirim.Silajı o kadar yüksek değil.bir de siyah şişeli edt si var.Pembe şişeli olan edp.Ama daha edt 'sini deneme fırsatım olmadı.çok emin olamıyorum edt 'sinden açıkçası.

ÜST NOTALAR:
BAL ÇİÇEĞİ
PORTAKAL ÇİÇEĞİ
VANİLYA


ORTA NOTA:
MİSK

ALT NOTA:
TAKTİK AĞACI




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİVENCHY ABSOLUTELY İRRESİSTİBLE

scandal jean paul gaultier

Parfümle İlgili Merak Edilenler